דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בת מצווה - טיפים חשובים לתכנון וארגון נכון 

מאת    [ 28/05/2012 ]

מילים במאמר: 532   [ נצפה 1857 פעמים ]

בת-מצווה היא אירוע שהוא אחד מההוצאות הגדולות בחיינו.לכן יש לתכנן מראש ובשיתוף כלת האירוע מסיבה מקורית ומיוחדת ככל הניתן, גם מבלי להשאיר 'חורים בכיסים. אחרי ניסיון בתכנון וארגון עשרות אירועים הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לצלוח את אירוע בת המצווה של בתכם בשלום.

תקציב בת-מצווה

יש לבחון היטב את המצב הכלכלי בו אתם נמצאים. חשבו אם אתם נמצאים בתקופה בה צפויות הוצאות רבות כגון:תקופת חגים, אירועים צפויים בקרב בני משפחה וחברים קרובים, פתיחה של עסק, רכישת רכב וכיו"ב.

חישוב התקציב מורכב בדרך כלל מ: ביגוד ( להורים ולכלה), אוכל ושתייה, השכרת מקום, הפעלות, צלם, ו-DJ. מומלץ להשאיר סכום כסף קטן מסכום ההשקעה הכולל עבור 'הוצאות פתע' לכל מקרה שיצוץ.

עליכם לבחור אם לקיים אירוע נפרד למשפחה ואחריו אירוע לחברים. האם המסיבה תתקיים בבית או בחוץ,האם תבחרו בטיול ארוך או אתגרי או קומזיץ לילי ההחלטה כולה שלכם והיא צריכה להיות ידועה מראש. זכרו שבעונת הקיץ אירועים באולמות גובים תעריף גבוה יותר, עקב הביקוש הרב.

השכרת מקום עבור בת-מצווה

מומלץ לחפש מקום שייתן לכם תמורה מקסימלית עבור כספכם. מקום הכולל בשירותיו הפעלות, צלם,אוכל, תקליטן והפעלות שונות, עדיף מן הסתם, על מקום המציע לכם את החלל שלו בלבד, באותו מחיר.

מומלץ לבחון את העונה בה מתקיים האירוע: מקום מקורה ומחומם בעונת החורף, מקום פתוח ומוצל בעונת הקיץ. חשוב לבדוק האם המקום ערוך מבחינת לוגיסטיקה (נקודות חשמל,תאורה,ישיבה וכו',) כך שתחסכו בסחבת והוצאות מיותרות על השכרת גנרטור, תאורה וציוד ישיבה והגשה.

אוכל לבת מצווה 

כמו בשאר הפרמטרים, גם כאן עליכם לבחור את התמורה הגבוה ביותר עבור המחיר הנמוך ביותר. כדאי לעשות סבב השוואת מחירים בין החברות השונות הקיימות בשוק וללכת על ההצעה הזולה ביותר שתוצע לכם. קיימת אפשרות בה תכינו את האוכל בעצמכם, כך שתחסכו כסף רב. 

עליכם לחשוב על קהל המוזמנים שהזמנתם:אם קהל המוזמנים רובו מילדים כדאי להצטייד באוכל המתאים לכך:חטיפים מסוגים שונים, שניצלים, נקניקיות, סוכריות ושוקולדים למיניהם ושתיה קלה.

אם המשתתפים מורכב רובו מקהל מבוגר, מומלץ על אוכל משביע ומזין יותר, לקמץ בכמות המזון המתוק המוגש באירוע, ולקחת בחשבון צריכה של משקאות אלכוהוליים.

ביגוד ואיפור

זהו אולי ההיבט הזול יותר באירוע בת-המצווה, אך זהו ההיבט החשוב ביותר באירוע של כלת בת-המצווה.

ביום כל כך מיוחד ובעל משמעות כל-כך גדולה, ילדתכם חשה כי עליה להיות יפה, אהובה, וחשוב שתרגיש בנוח עם עצמה. ביגוד ואיפור הם החלק העיקרי ביצירת התחושה הזו.

אז ראשית - לא להבהל, ניתן למצוא שמלה  יוקרתית במחיר שפוי, גם מבלי לפשוט את הרגל. רצוי לבחור שמלה או בגד שיבליט את הכלה משאר החוגגים וידגיש את ייחודיותה בערב החגיגה. כדאי לבחור בגד יוקרתי אך לא יקר מידי, כך שאם חלילה ייקרע, או יוכתם בשוקולד ושאר מזונות חגיגה, לא נרגיש שאיבדנו פריט יקר מידי. מומלץ גם להכין בגד גיבוי, לכל תקלה שעלולה לצוץ. ניתן לעצב בעצמך שמלה, או כל בגד אחר, כזה שיהיה נוח, יפה, ובעיקר מקורי. חשוב לבחור בבגדים שלא יכבידו ויפריעו לרקוד, להשתולל, לרוץ, ולחגוג כמו שצריך.

איפור: מומלץ להתאפר באיפור שאינו נמרח או נוזל.לא מומלץ להגזים בשכבות ובצבעים וכדאי להתאים אותו למראה כלת בת המצווה וסגנון לבושה.

 

בברכת בת מצווה מוצלחת והמון מזל טוב,

אלון רוזלמן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אלון רוזלמן הינו מדריך שחייה ותיק בתחום הייחודי של לימוד ואימון שחייה ובעליו של "מרכז אלון"- מרכז מקצועי ללימודי שחיה ופעילויות מים ייחודיות. בנוסף, מרכז אלון הינו מרכז אירועים ומסיבות ייחודי עם בריכה מחוממת ומקורה ומעליה גלריה מרווחת ומפנקת המאפשרת לערוך במקום מגוון אירועים מסוגים שונים עד 200 משתתפים. במרכז אלון מקיימים אירועים ומסיבות למבוגרים, מסיבות רווקות, מסיבות רווקים, ימי הולדת,מסיבות פרטיות, מסיבות בת מצווה ובר מצווה אירועי קיץ מיוחדים כמסיבות בריכה, מסיבות נשף סיום ועוד.


מרכז אלון  - לחגוג במקום הנכון 09-8945520  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב